Aké rozmery bannerov používať v Google Ads?
Prehľad podporovaných rozmerov pre Google Ads nájdeme v nápovede reklamného systému.
Veľa krát sa mi stáva, že niektorí klienti mi volajú a pýtajú sa ma na rozmery bannerov. Preto som sa rozhodol spísať to na jedno miesto.
„Typ súboru obrázku môže byť GIF, JPG, PNG. Maximálna veľkosť súboru musí byť do 150kB“
Rozmery bannerov:
240×400, 320×50, 468×60, 728×90, 250×250, 200×200, 336×280, 300×250, 120×600, 160×600, 300×600, 970×90, 320×100, 970×250, 300×1050
Rozmerov bannerov je dosť a niektoré sú využívané viac a niektoré menej. Preto je potrebné zvážiť ich dobu nasadenia a sledovať ich efektivitu.
V prvej fáze kampaní však odporúčam pripravíť len tieto štyri najčastejšie formáty bannerov:
336×280, 300×250, 728×90, 300×600
Ide o formát, kde Vám stačia dva formáty obrázkov 1200×628 a 1200×1200 a logo 1200×628 alebo 1200×1200.
PPC konzultant následne k obrázkom doplní text. Spojenie obrázku s textom si Google vyberá sám. Tieto reklamu majú širší zásah ako bannery.